zondag 1 april 2012

Laatste dagje thuis

Vandaag, zondag 1 april is de dag voor de opname in het ziekenhuis. Gisteravond nog gezellig een spelletje Kolonisten van Catan gespeeld met Rob, Jacqueline, Gerton en Anita. Van hun ook een hele lieve kaart en een " herstelpakket" gekregen (aantal tijdschriften, wat cholcola, Axe luchtjes en een boekje). Gister ook de nieuwe TV, die ik van Anita gekregen heb, opgehangen op de slaapkamer, zodat ik na terugkomst uit het ziekenhuis lekker vanaf mijn bed TV kan kijken als ik dat wil.
Inmiddels al vier wenskaarten binnen zodat ik morgen meteen de kamer kan opfleuren.

De spanning neemt toe. Afgelopen week al onrustig geslapen. Vandaag voel ik de zenuwen toenemen. Nog even mijn iPad en iPhone synchroniseren met iTunes, zodat alles erop staat wat ik nodig heb. Via Rob een aantal digitale boeken (thrillers) gekregen die ik de komende weken kan lezen.
Afgelopen dagen al veel steunbetuigingen en wensen van familie en vrienden gehad. Erg fijn om te merken hoe iedereen meeleeft met Marieke en mij.

Vanmiddag op de bank en lekker de Ronde van Vlaanderen kijken, de "Hoogmis van het Vlaamse wielrennen". Vanavond mijn spulletjes klaarleggen en morgen om 11 uur richting Maastricht. Dan gaat het echt gebeuren.
Ik zal morgenavond nog even een laatste update geven van die dag en ook doorgeven op welke kamer ik lig. Nu lekker naar het wielrennen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten