zondag 8 april 2012

Dag 5, zelf douchen en veel bezoek

Zaterdagochtend kreeg ik bezoek van mijn collega Roel Knoppers, die hiervoor helemaal uit Almere kwam rijden (2 uur enkele reis). Ik vond het super dat hij die moeite nam op zijn vrije (Paas)zaterdag om namens mijn collegas mij het beste te wensen. Hij had ook nog enkele kaarten van collega's mee gebracht.

's Middags kwamen eerst mijn ouders en daarna Anita met Ronald en Stefanie (zijn vriendin). Ook zij hadden weer diverse kaarten bij zich die op mijn huisadres bezorgd waren. Sommige uit onverwachte hoek, heel erg leuk! Tijdens hun bezoek kwamen plotseling drie fietsmaten van me (Emil, Arthur en Twan) binnenlopen, wat een verrassing!

Zij hadden ook een heel bijzonder cadeau bij zich namelijk een foto (op canvas) van mij op de fiets terwijl ik bezig ben met de laatste meters van de beklimming van de Col d'Aubisque in de Pyreneen (juni 2011). Dat is toevallig ook mijn profielfoto op Facebook. We hebben gezellig een tijdje gekletst en veel gelachen.
Na het avondeten kwamen ook Frans en Bart weer even langs en een Belgische kennis van hun, Martijn, met een mooie fruitschaal voor mij.
Het was een gezellige dag, maar achteraf wel veel te druk voor me. Ik was die avond helemaal kapot.

Ik had die ochtend ook de nodige inspanning geleverd door zelf te scheren en te douchen. Dat was erg zwaar, maar wel lekker om weer eens wat water en zeep over mijn lijf te laten lopen.

1 opmerking:

  1. Hé Frank. Goed te horen dat je vandaag alweer goed hebt kunnen lachen. Da's tenslotte zo'n beetje het beste medicijn niet waar. Anita heeft ons goed op de hoogte gehouden en nu volg ik (natuurlijk) je blog. Kon helaas niet met Emil, Twan en Arthur mee (afgezien van het feit dat ik waarschijnlijk een uur na hun zou arriveren :-)) maar had mijn meissie beloofd de paasdagen met haar door te brengen op zoek naar leuke spullen voor het huis resp. samen aan de slag de laatste zooi op te ruimen. Bekende laatste loodjes .......

    Oook fijn dat je weer fris en fruitig bent. Douchen kan toch zooooo lekker zijn. Hopelijk blijft het duimen niet voor niets en kan je morgen naar huis terwijl je zelf alweer veel kan. Sterkte en spreek je snel weer.

    ps heb je Boonen vandaag nog zien huishouden ??? Heeft hij tegenwoordig ook een elektro motortje in zijn fietsframe weggewerkt ??? Spreek je snel weer, PP

    BeantwoordenVerwijderen