dinsdag 3 april 2012

Dag 1, operaties

Om kwart over 7 werd Frank opgehaald voor de operatie. Frans en ik hebben Frank een dikke knuffel kunnen geven voordat hij naar de operatie kamer ging.
Voor zover ik weet begon de operatie om 8.00 uur. Rond 10.00 naar Marieke toe gegaan om haar bij te staan in het wachten.
Helaas voor haar duurde dit langer dan verwacht.Dat viel niet mee. A) we hoorde niks van de chirurg over Frank en B) Marieke was er klaar voor en dan is wachten geen pretje.
Eindelijk kwam om kwart over 12 het verlossnde woord: "Je mag naar beneden".
Betekende voor Frans en mij dat we ook Marieke een dikke knuffel hebben gegegeven voordat ze naar de operatie kamer ging.

Gelukkig belde de chirurg mij om kwart voor 1 met het bericht dat alles goed is gegaan!
De operatie duurde wat langer i.v.m. het sterke en gespierde lichaam van Frank.Daardoor was het allemaal wat moelijker los te maken.
Gespierd zijn is ook niet altijd fijn dus ;-).
Frank ligt nu uit te slapen en Marieke is nu aan de beurt. Nog even spannend dus.

Namens Frans en mij, dank aan iedereen die zo met ons meeleven.

X Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten