woensdag 2 mei 2012

Sogeti Alpe d'HuZes team 2010 op bezoek gehad

Dinsdagochtend (1 mei) bezoek gehad van onze divisiedirecteur Diederik Vieleers. Erg leuk dat hij de moeite heeft genomen om mij thuis te bezoeken. Van hem een goede thriller gekregen ("De Cobra" van Frederick Forsyth). Gezellig een uur gekletst over van alles en nog wat. Toevallig heeft zijn stiefvader twee weken geleden ook een donornier ontvangen, dus Diederik ervaart het traject van een niertransplantatie nu van twee kanten en voor hem staat het natuurlijk wat dichterbij dan voor de meeste anderen.

's Middags bezoek gehad van een delegatie van ons Alpe d'HuZes team 2010. Ruud Steeghs en Daniel Alfrink (twee collega's) kwamen me opzoeken en hadden (mede namens de andere teamleden) een leuk geschenk meegebracht, 2 wielerboeken die ik nog niet had: "De Lance Factor" van Mart Smeets en "Beter Presteren met Wielrennen", een boek met diverse tips, adviezen en trainingsprogramma's. Het was fijn om mijn "fietscollega's" weer te zien en te spreken. Aangezien het hier in Brabant lekker zonnig weer was, hebben we heerlijk buiten gezeten en bij gekletst. Gelukkig zijn Ruud en Daniel allebei lekker rustige praters, waardoor het voor mij ook niet te hectisch en niet te belastend was. Ze zijn ruim een uur gebleven. Super dat beide de moeite hebben genomen om helemaal naar Nuenen te komen om mij op te zoeken! ik stel dat erg op prijs en heb er ook enorm van genoten.

Aansluitend heb ik nog even lekker een uurtje zitten lezen en slapen met mijn benen in de zon. Worden ze niet bruin van het fietsen, dan worden ze in elk geval bruin van het lezen in de zon en sta ik er over een tijdje, als ik weer eens mijn fietsbroek aan kan trekken, er ook wat gekleurder op :-).

Vandaag, woensdag 2 mei, bezoek gehad van mijn collega en manager Roel Knoppers. Roel had mij in het ziekenhuis ook al bezocht. Ruim 1,5 uur zitten praten over van alles, op het laatst ook nog wat werk gerelateerde zaken. Al met al best wel vermoeiende ochtend zo. Voelde me op het eind erg moe worden. Even snel een broodje gegeten en nu mijn bedje in voor mijn dagelijkse "schoonheidsslaapje" ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten