woensdag 9 mei 2012

Collega's ontmoet bij teammeeting, fijn om er weer even bij te zijn

Deze week dagelijks weer wat gewandeld en/of gefietst. Ook weer 2 keer op de racefiets op de Tacx gefietst. De eerste keer maandag (7 mei) 25 minuten lekker buiten in de tuin in het zonnetje. Dat viel niet tegen. Ook het voorover zitten ging wel. Natuurlijk wel rustig aan gefietst, niet teveel weerstand en niet te hoog beentempo (ca 80 rpm). De dag erna ook nog even 20 minuten op de Tacx, maar dat ging moeilijker. Ik had meer last van mijn buikspieren dan de dag ervoor en ook wat spierpijn in mijn bovenbenen. Daarom nog wat rustiger aan gedaan en korter gefietst.

Dinsdagmiddag was er een teammeeting van onze divisie, dit maal gehouden bij Philips Health Care in Best. Ik zou daar alleen bij de presentatie aanwezig zijn, van 16.30 tot 17.45 uur en niet bij de rondleiding die eraan vooraf ging en ook niet bij het diner daarna. Toen ik om 16.30 uur aankwam was de rondleiding nog bezig, dus ik heb die nog even gevolgd tot 17.05 uur. Daarna de teammeeting bijgewoond. Ik werd erg hartelijk begroet door mijn collega's en toen ik tijdens de meeting aan de beurt was om wat bij te dragen werd ik eerst begroet met applaus van mijn collega's. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om iedereen te bedanken voor de kaarten, mailtjes, smsjes, telefoontjes etcetera, m.a.w. voor alle aandacht en belangstelling de voorbije weken. Dat heeft me erg veel steun gegeven en goed gedaan, evenals de hartelijke warme ontvangst van gisteren. Het was fijn om iedereen weer te zien en even (kort) te spreken. Hierdoor krijg je toch het gevoel dat je er nog bij hoort (gelukkig) :-).

Om 18.15 uur was de meeting afgelopen en ben ik weer naar huis gegaan. Uiteraard was ik wel moe van het autorijden en de meeting, maar met een fijn gevoel heb ik de rest van de avond op de bank doorgebracht.

Ik heb me voorgenomen om volgende week een keer een paar uur naar kantoor te gaan in Amersfoort, maar dan met de trein, dat is minder vermoeiend. Het zal nog wel een aantal weken duren voor ik echt weer aan het werk ben, maar het begin is gemaakt.

Vandaag weer rustig aan, een beetje lezen (ben in een erg spannend boek bezig!) en met de fiets een boodschapje doen. Verder gewoon nog mijn middagslaapje doen want dat heb ik nog steeds wel nodig. Overigens ben ik gisteren gestopt met het innemen van Paracetamol 's avonds en ik heb goed kunnen slapen. Ik heb overdag nog wel wat pijn aan mijn buikspieren (wat gebruik je die toch veel!) en mijn ribben, maar dat is goed zonder Paracetamol te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten