maandag 5 december 2011

Uitslagen urineonderzoek en CT-scan

In de week na mijn vorige ziekenhuisbezoek ben ik gebeld door de nurse practitioner met de uitslagen die tot dan toe bekend waren.

URINE: alles OK
LONGFOTO'S: alles OK
CT-SCAN: alles OK. Opmerking: linker nier heeft 2 slagaderaansluitingen en 1 gewone ader. Rechter nier heeft 1 slagaderaansluiting en 2 gewone aders. Normaliter kiest een chirurg bij voorkeur voor de linker nier, echter in dit geval verwacht men dat hij voor de rechter zal kiezen omdat daar minder slagaders zitten. De definitieve beslissing hierover ligt bij de chirurg.
Bloeduitslagen waren uiteraard nog niet bekend.

Vervolgafspraak gemaakt: woensdag 21 december 11.05 uur.
Dan heb ik eerst een gesprek met de chirurg, daarna met de nefroloog en tenslotte met de nurse practitioner. Hopelijk zijn dan de uitslagen van de weefseltypering en kruisproef ook bekend en is er duidelijkheid of het allemaal door kan gaan en wanneer. Persoonlijk verwacht ik dat we in maart 2012 onder het mes kunnen.
Dat klinkt nu heel positief en blij, maar hoe meer ik erover nadenk hoe spannender ik het vind worden. Het wordt wel allemaal heel erg echt zo......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten