zondag 6 januari 2013

Actie gestart voor de Nierstichting

Op 2 januari ben ik een actie gestart voor de Nierstichting: Met 1 nier de Stelvio op! In de week van 8 t/m 15 juni 2013 ga ik samen met 7 fietsvrienden een week naar Italie en ga daar proberen om op 1 dag 2 keer de beroemde bergpas Passo dello Stelvio (2.757 mtr hoog) te beklimmen. Een keer moet zeker lukken, maar als het weer goed is en ik me op de top nog goed voel, dan dalen we af naar Prato en beklimmen hem nog een keer vanaf de andere kant. Een hele uitdaging, gezien de operatie in 2012. Ik hoop dus ook dat er voldoende mensen zijn die dit een mooie actie vinden en als donateur willen optreden.
Al het geld komt direct ten goede aan de Nierstichting en is bestemd voor onderzoek naar en ontwikkeling van de draagbare kunstnier.  In de aanloop naar juni zullen we nog diverse activiteiten organiseren waar mensen tegen betaling aan deel kunnen nemen. Alles over de actie en de activiteiten kun je volgen op mijn nieuwe blog dat over deze "Stelvio-actie" gaat: http://stelvio-actie.blogspot.nl

Voor donaties kun je gaan naar mijn actiepagina bij de Nierstichting: http://www.geef.nl/actie/met-1-nier-de-stelvio-op/

Alvast bedankt voor het volgen van mijn blog en actie en voor je eventuele donatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten